Din anul 2011, am activat în domenul resurselor umane, desfăsurând o amplă gamă de activități legate de domeniul muncii, precum coordonarea activității privind administrarea personalului (angajări, plecări, suspendări, concedieri obiective sau disciplinare, concedieri și comunicarea acestora către autoritățile competente), recrutarea și selecția de personal (inclusiv activități legate de promovarea imaginii angajatorului sau brand employer), salarizare, calcul de contribuții sociale și impozit pe venit și depunerea declarațiilor fiscale aferente, în conformitate cu legislația națională și europeană.
Totodată, am avut ocazia de a participa în proiecte foarte diverse, precum asistarea la controale demarate de către Inspecția Muncii din România precum și din alte state UE, în domeniul detașării transnaționale, solicitare de formulare europene, printre altele, documentul portabil A1, îndeplinirea formalităților privind obținerea autorizații unor agenți de muncă temporară, solicitarea unor subvenții că urmarea adoptării unor măsuri privind reducerea programului sau încadrarea în muncă a unor persoane din anumite colective, solicitare de avize de muncă și permise de ședere pentru lucrători permanenți non UE, conciliere între angajator și angajat, inclusiv în cadrul unor sesizări formulate către Inspectoratul de Muncă sau unor acțiuni în instanță, fiind parte de echipa juridică, sau gestionând situații conflictuale precum greve spontanee, declanșate fără respectarea procedurii reglementate în Legea Dialogului Social și cu întreruperea completă a activității sau asigurând formalitățile în vederea recuperării salariilor datorate neplătite de către Fondul de Garantare a salariilor. Am participat de asemenea la negocierea colectivă, încheierea și înregistrarea contractelor colective de muncă la nivel de unitate, la întocmirea regulamentului de ordine interioară.